fredag 8 januari 2010

Fredag och jag har äntligen landat

Jaha, så var man hemma igen efter två veckor i Jämtland. Kallt, men det har det ju varit överallt. Inga nyheter. Har nu varit resident i kungliga huvudstaden de senaste fyra åren och jag måste erkänna. Jag ser inte Jämtland som mitt hem längre. Det är trevligt att få komma och besöka under kortare tid men längtan efter Stockholm växer inom mig ganska snart.

Nu ska jag stöka på Berns hela helgen och det ska bli skönt, jobbet är ju skiten.

Annars så kan man ju skratta åt SAAB, lägg ner nu! Det får vara bra. Fin bil som tyvärr har gjort sitt. Saker och ting försvinner, som Modo. 7-2 i går. Hehe.

Slökollar på Planet Earth BBC:s serie. Varför finns det inga "feel good" naturfilmer? Stygga rovdjuret får alltid mumsa på gullebluttdjuret.......

Nä nu ska jag göra något helt annat.

Dagens låt går till Sophie "You do something to me" med Mange Carlsson och hans Månband.

Hej på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar